Ik heb mijn elektronische factuur niet ontvangen. Wat nu?

U verwachtte een factuur maar ontving die niet? In de Energy Bill-applicatie in de Customer Area kunt u nakijken of de verwachte factuur al opgemaakt werd. Nog geen account? U kunt uw account online aanmaken

Mijn facturen raadplegen

Uw verwachte factuur werd niet opgemaakt?
Indien uw verwachte factuur niet opgemaakt werd, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst voor ondernemingen via het online contactformulier. 

 

De factuur werd opgemaakt maar u ontving geen e-mail?
Controleer uw spamfolder. Misschien kwam de e-mail daar terecht. 

Indien u nog steeds geen e-mail terugvindt, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst voor ondernemingen via het online contactformulier zodat wij kunnen nagaan of uw e-mailadres in ons systeem gekend is. 

Tip: Wij verzenden onze elektronische facturen vanaf het e-mailadres invoicing@engie.be. Dat adres toevoegen aan de contacten van uw mailbox, helpt om onze mails goed te ontvangen. Het wordt enkel gebruikt om facturen te versturen. U kunt er zelf geen mails naar sturen. Onze contactgegevens vindt u in uw Customer Area. 

 

Klik op onderstaande knop om uw vraag te stellen via het online contactformulier voor ondernemingen. Onze medewerkers zullen die binnen de 5 werkdagen behandelen.

Contacteer ons