Gelieve het thema waarvoor u een vraag hebt te specifiëren:
• Administratie >
• Betalingen >
• Elektronische facturatie >
• Een factuurcomponent >
• Nettarieven vanaf 2023 in Vlaanderen >
• Ik heb interesse om klant te worden bij ENGIE. Hoe vraag ik een offerte aan? >
• Mijn huidige contract loopt af. Hoe kan ik verlengen? >
• Hoe kan ik een afspraak maken met mijn accountmanager? >
• Waar kan ik mijn offertes terugvinden en raadplegen? >
• Hoe onderteken ik mijn offerte digitaal? >
• Ik schakel over van laag- naar hoogspanning, wat met mijn contract? >
• Wat is het aandeel groene energie in mijn contract? >
• Waar komt de energie van ENGIE vandaan? >
• Hoe berekent u de CO2-uitstoot van het elektriciteitsverbruik van uw onderneming? >
• Hoe kan ik me inloggen in de Customer Area? >
• Kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen? >
• Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu? >
• Hoe kan ik mijn account verwijderen of de toegang van een gebruiker tot de Customer Area stopzetten? >
• Niet al mijn leveringspunten zijn zichtbaar in de Customer Area. Hoe komt dat? >
• Ik krijg de foutmelding dat mijn login al in gebruik is. Hoe los ik dat op? >
• Hoe maak ik een nieuw account aan voor de Customer Area? >
Uw antwoord niet gevonden aan de hand van de veelgestelde vragen?
Onze medewerkers staan klaar om u verder te helpen!
Bent u reeds klant bij ENGIE? Login om de persoonlijke contactgegevens van uw ENGIE medewerker terug te vinden.
Professioneel
Zelfstandigen, KMO & verenigingen
Jaarlijks verbruik
- Elektriciteit < 500 000 kWh
- Gas < 500 000 kWh
Via telefoon (078 78 20 20)
Ma-Vr: 8u00 - 20u00
Za: 9u00 - 13u00
*Zonaal tarief
Jaarlijks verbruik
- Elektriciteit > 500 000 kWh
- Gas > 500 000 kWh
NOODNUMMERS
NOODNUMMERS
NOODNUMMERS
NOODNUMMERS